Menu

اخبار

اخبار

نوزدهمین کنگره بین المللی رویان برگزار شد
 

نوزدهمین کنگره بین المللی رویان برگزار شد

"نوزدهمین جشنواره بین‌المللی تحقیقاتی رویان" از روز چهارشنبه 7 شهریورماه به مدت سه روز در سالن همایش‌های بین‌المللی رازی برگزار و برگزیدگان این جشنواره بین المللی تقدیر شدند.
پنجشنبه، 08 شهریور 1397 | Article Rating

به گزارش روابط عمومی، در نوزدهمین جشنواره بین‌المللی تحقیقاتی رویان (پزشکی تولیدمثل ـ سلول‌های بنیادی) برگزیدگان پنج گروه "ناباروری زنان"، "جنین شناسی و ناباروری مردان"، "سلول‌های بنیادین"، "ژنتیک" و "بیوتکنولوژی جانوری" مورد تقدیر قرار گرفتند.
در گروه ناباروری زنان "ترزا وودراف" از کشور امریکا به عنوان برنده انتخاب شد که در این مراسم برای دریافت جایزه حضور نداشت.
در گروه های جنین شناسی و ناباروری مردان دکتر رضا نصرتی از استرالیا و در گروه سلول های بنیادی "سابریو بلوچی" از کشور آلمان به عنوان برنده معرفی و تقدیر شدند.

 

در گروه ژنتیک نیز دکتر "پرادیپ کومار" از هند و دکتر امیر امیری یکتا از ایران به صورت مشترک برنده و تقدیر شدند.
در گروه بیوتکنولوژی جانوری نیز دکتر علی فولادی از انگلستان به عنوان محقق برتر  شناخته شد.

در بخش ملی این جشنواره نیز دکتر سارا رجبی به عنوان نفر اول و دکتر مزدک رازی به عنوان نفر دوم برگزیدگان شناخته شدند.
عبدالحسین شاهوردی رئیس پژوهشگاه رویان در مراسم افتتاحیه نوزدهمین جشنواره و کنگره بین المللی رویان در خصوص انتخاب افراد برگزیده اظهار داشت: نوزدهیمن جشنواره بین المللی رویان با نگاه تعامل بین علوم مهندسی، پایه و بالینی آغاز شد و در یک سال گذشته دبیرخانه نوزدهمین جشنواره بین المللی رویان 191 طرح تحقیقاتی را از 38 کشور دریافت کرد؛ با پایان یافتن مهلت دریافت طرح‌ها فرآیند ارزیابی آغاز و طی سه مرحله این طرح‌ها بررسی شدند که در این بین 6 طرح در بخش بین الملل و دو طرح در بخش داخلی برگزیده شدند.
پایان مطلب/

تصاویر
  • نوزدهمین کنگره بین المللی رویان برگزار شد
  • نوزدهمین کنگره بین المللی رویان برگزار شد
ثبت امتیاز
نظر جدید
تنها کاربران ثبت نام کرده مجاز به ارسال نظر می باشند.