Menu

اخبار

اخبار

حضور شرکت فناوری بن یاخته‌های رویان در دومین سمپوزیوم ترمیم پوست، سلول‌های بنیادی و پزشکی بازساختی
 

حضور شرکت فناوری بن یاخته‌های رویان در دومین سمپوزیوم ترمیم پوست، سلول‌های بنیادی و پزشکی بازساختی

دومین سمپوزیوم ترمیم پوست، سلول‌های بنیادی و پزشکی بازساختی با محوریت روش‌های نوین سلول‌درمانی در بیماری‌های پوستی و سوختگی در تالار اجتماعات بیمارستان شهدای تجریش برگزار شد. 
شنبه، 27 مرداد 1397 | Article Rating

به گزارش روابط عمومی، شرکت فناوری بن یاخته های رویان با برپایی غرفه‌ای در حاشیه دومین سمپوزیوم ترمیم پوست، سلول‌های بنیادی و پزشکی بازساختی به معرفی محصولی مشتق از پرده آمنیوتیک که به کمک آن زخم‌های مزمن و حاد دیابتی بهبود پیدا می کنند و همچنین به درمان سوختگی‌های درجه 2 و سه کمک می کنند پرداخت. 


رکسانا زواری مسئول پروژه پانسمان بیولوژیک رویان درباره مزایای این محصول گفت: این یک نوع پانسمان عادی و مفید زیستی و مانند یک چسب زخم است که قابلیت استفاده برای هر فردی را دارد.
زواری، کاربردهای پرده آمنیوتیک را این چنین ذکر کرد: درمان زخم‌های مزمن و حاد دیابتی، بهبود و درمان سوختگی‌های درجه 2 و 3، زخم‌هایی که با فشار ایجاد می‌شود و همچنین تسریع روند بهبود پوست در بیماران EB . 

مسئول پروژه پانسمان بیولوژیک اضافه کرد: یکی از وسیع‌ترین کاربردهای پرده آمنیوتیک در جهان در حیطه جراحی‌های چشم و قرنیه است؛‌ همچنین در جراحی عروق، ترمیم فتق کاربرد دارد. از این پرده در درمان بیماری‌های ارتوپدی،‌ التهاب تاندون و کف پا استفاده می‌شود.
محمدرضا عارف رئیس کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس نیز در بازدید از غرفه شرکت فناوری بن یاخته های رویان روند تحقیقات انجام شده در حیطه درمان را جویا شدند و دست یابی رویان به این فناوری را تحسین کردند. 

پایان مطلب/

تصاویر
  • حضور شرکت فناوری بن یاخته‌های رویان در دومین سمپوزیوم ترمیم پوست، سلول‌های بنیادی و پزشکی بازساختی
ثبت امتیاز
نظر جدید
تنها کاربران ثبت نام کرده مجاز به ارسال نظر می باشند.