Menu

اخبار

اخبار

حضور هیات نمایندگان آکادمی علوم آذربایجان در شرکت فناوری بن‌یاخته‌های رویان
 

حضور هیات نمایندگان آکادمی علوم آذربایجان در شرکت فناوری بن‌یاخته‌های رویان

هیأت نمایندگان آکادمی علوم آذربایجان، پروفسور زینال اکبروف، پروفسور نوری بایراموف، دکتر اورخان عیسایف و دکتر معراج عباسف، روز سه‌شنبه 16 مرداد 1397 به دعوت شرکت فناوری بن‌یاخته‌های رویان در این شرکت حضور یافتند. 
شنبه، 20 مرداد 1397 | Article Rating

به گزارش روابط عمومی، هدف از حضور این هیأت ادامه مذاکرات و مباحث مطرح شده در سفر ماه گذشته دکتر ضرابی مدیرعامل شرکت فناوری بن‌یاخته‌های رویان به همراه هیأت ایرانی و به ریاست وزیر محترم بهداشت به آذربایجان بوده است. 


در این سفر دو طرف به بررسی راهکارهای همکاری دوجانبه و زمینه‌های موجود در جهت گسترش روابط فیمابین، برنامه‌ریزی جهت انجام پروژه‌های آموزشی، تحقیقاتی و تبادل یافته‌های دو طرف در زمینه اکتشافات علمی پرداختند. همچنین در اثناء این مذاکرات هیأت آذربایجانی از برخی توانمندی‌های شرکت فناوری بن‌یاخته‌های رویان و فناوری ذخیره‌سازی سلول‌های بنیادی بازدید کردند.

 

 

 

علاوه بر این، با هماهنگی‌های شرکت فناوری بن‌یاخته‌های رویان و همراهی نماینده محترم جهاد دانشگاهی، هیأت آذربایجانی ضمن رایزنی با همتایان خود در سازمان جهاد دانشگاهی و پژوهشگاه رویان، از مجموعه‌های تحقیقاتی و تولیدی سازمان جهاد دانشگاهی و پژوهشگاه رویان نیز دیدن بازدید کردند. 

در روز آخر این سفر پس از بازدید هیأت آذربایجانی از پژوهشگاه رویان در جلسه پایانی آقایان دکتر وثوق، دکتر توتونچی، دکتر ضرابی و سایر اعضای طرف ایرانی و هیأت آذربایجانی، با جمع‌بندی مذاکرات، یادداشت تفاهمی را میان شرکت فناوری بن‌یاخته‌های رویان و آکادمی علوم آذربایجان امضا کردند.
پایان مطلب/


تصاویر این بازدید در گالری >

تصاویر
  • حضور هیات نمایندگان آکادمی علوم آذربایجان در شرکت فناوری بن‌یاخته‌های رویان
ثبت امتیاز
نظر جدید
تنها کاربران ثبت نام کرده مجاز به ارسال نظر می باشند.