Menu

اخبار

اخبار

آشنایی با ذخیره‌سازی سلول‌های بنیادی در سمینار بیماری‌های شایع کودکان در سمنان
 

آشنایی با ذخیره‌سازی سلول‌های بنیادی در سمینار بیماری‌های شایع کودکان در سمنان

سمینار یک روزه "بیماری های شایع کودکان" با حضور عضو هیئت علمی پژوهشگاه رویان جهاددانشگاهی در سمنان برگزار  می‌شود. 
شنبه، 08 اردیبهشت 1397 | Article Rating

به گزارش روابط عمومی به نقل از ایسنا، منطقه سمنان، سمینار " بیماری های شایع کودکان" یک شنبه نهم اردیبهشت ماه و با حضور متخصصین و فوق متخصصین اطفال در بیمارستان امیر المؤمنین(ع) سمنان برگزار می‌شود. 
همچنین دکتر مرتضی ضرابی عضو هیئت علمی پژوهشگاه رویان و مدیرعامل شرکت فناوری بن یاخته های رویان نیز با حضور در این سمینار با موضوع نحوه ذخیره سازی سلول های بنیادی خون بندناف و کاربرد آن در درمان در تالار امام رضا(ع)  بیمارستان امیرالمؤمنین(ع) سمنان سخنرانی خواهند کرد. 
این سمینار یک روزه که با همت دانشگاه علوم پزشكي و خدمات بهداشتي درماني استان سمنان و با همكاري معاونت درمان دانشگاه، در موضوعاتمختلفی در حوزه بیماری های شایع در کودکان و با حضور متخصصان و فوق متخصصان کودکان و اطفال برگزار می‌شود. 
 سلیاک، حمله آسم، کوتاهی قد، شکاف کام و لب، روند ذخیره سازی سلولهای بنیادی خون بند ناف و کاربرد آن در درمان، اختلالات گفتاری، مننژیت از جمله موضوعاتی است که توسط چندین متخصص و فوق متخصص گوارش کودکان، فوق تخصص آسم و آلرژی کودکان، فوق تخصص غدد کودکان، فوق تخصص جراح پلاستیک، دکترای گفتار درمانی و فوق تخصص عفونی کودکان در این سمینار ارائه خواهد شد. 
برگزاری پانل بحث و گفتگو در خصوص بیماری های شایع در کودکان از جمله سلیاک، حمله آسم، بیماری مننژیت، کوتاهی قد، اختلالات گفتاری، شکاف کام و لب-هماتولوژی و ذخیره سازی سلول های بنیادی خون بندناف، از دیگر برنامه های این سمینار یک روزه است.

پایان مطلب/
 

تصاویر
  • آشنایی با ذخیره‌سازی سلول‌های بنیادی در سمینار بیماری‌های شایع کودکان در سمنان
ثبت امتیاز
نظر جدید
تنها کاربران ثبت نام کرده مجاز به ارسال نظر می باشند.