Menu

اخبار

اخبار

بازدید عضو کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی از بانک خون بندناف رویان 
 

بازدید عضو کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی از بانک خون بندناف رویان 

دکتر سید تقی کبیری عضو کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی و نماینده مردم خوی و چایپاره از بانک خون بندناف رویان بازدید کردند.
شنبه، 16 دی 1396 | Article Rating

به گزارش روابط عمومی، در این بازدید دکتر مرتضی ضرابی مدیرعامل شرکت فناوری بن یاخته های رویان ابتدا در خصوص نحوه شکل گیری تحقیقات سلول های بنیادی در پژوهشگاه رویان که به همت زنده یاد دکتر کاظمی آشتیانی انجام شده است، توضیحاتی ارائه و سپس فرآیند جمع آوری و ذخیره سازی سلول های بنیادی خون بندناف و دستاوردهای مهم آن را تشریح کرد.
دکتر کبیری نیز در این بازدید ضمن تبریک و خداقوت به واسطه موفقیت های چشمگیر مجموعه رویان گفت: واقعا کار بسیار ارزشمندی در این مجموعه جهادی اتفاق افتاده و این خود اتکایی یک الگوی موفقی است که می تواند برای همه مراکز علمی مورد توجه قرار گیرد.
وی با توجه به تاکیدات مقام معظم رهبری و حمایت از تحقیقات سلول های بنیادی گفت:این یک ظرفیت بسیار عالی برای سراسر کشور است و واقعا باید توجه بیشتری به آن صورت گیرد. 
عضو کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: حتما گزارش دستاوردهای ذخیره سازی سلول های بنیادی خون بندناف برای کمیسیون اقتصادی مجلس تهیه شود تا از جنبه های تولید ثروت نیز مورد بررسی قرارگیرد.
وی افزود: کاری که شما انجام می دهید مصداق آیه شریفه قرآن است که هر کسی نفسی را زنده کند مانند آن است که همه انسان ها را زنده کرده است و این توفیق بزرگی است. 
در این دیدار دکتر کبیری از بخش های مختلف بانک خون بندناف رویان از جمله آزمایشگاه های پردازش، کنترل کیفی، ژنتیک و محل ذخیره سازی نمونه های خون بندناف بازدید کردند. 
پایان مطلب/

تصاویر
  • بازدید عضو کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی از بانک خون بندناف رویان 
ثبت امتیاز
نظر جدید
تنها کاربران ثبت نام کرده مجاز به ارسال نظر می باشند.