Menu

اخبار

اخبار

بانک خون بندناف رویان را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید
 

بانک خون بندناف رویان را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

شبکه های اجتماعی امروزه کانالی برای انتقال اطلاعات سریع به حساب می آیند. از این رو بانک سلول های بنیادی خون بندناف به منظور دسترسی علاقه مندان و اعضای خود از آخرین دستاور دهای سلول های بنیادی و بانک سلول های بنیادی خون بندناف اقدام به انتشار اطلاعات در شبکه های اجتماعی من جمله آپارات، تلگرام و اینستاگرام کرده است.
یکشنبه، 10 آبان 1394 | Article Rating

به گزارش روابط عمومی، شرکت فناوری بن یاخته های رویان به منظور ارائه اطلاعات شفاف، درست و به موقع در زمینه فناوری سلول های بنیادی اعم از آخرین یافته ها و اقدامات در حال انجام در بانک سلول های بنیادی خون بندناف و دیگر مراکز همکار با پژوهشگاه رویان، اقدام به راه اندازی شبکه های اجتماعی در پایگاه های آپارات، تلگرام و اینستاگرام کرده است.

از این رو از تمامی علاقه مندان و اعضای محترم بانک سلول های بنیادی خون بندناف رویان دعوت می شود به ما در این شبکه های اجتماعی بپیوندند.

ما در آپارات : http://www.aparat.com/royan_cbb

ما در تلگرام : http://telegram.me/royan_cbb

ما در اینستاگرام : https://instagram.com/royan_cbb

 از تمامی اعضای محترمی که تمایل به اشتراک گذاشتن مطالب، لحظات و تصاویر مرتبط با فعالیت بانک سلول های بنیادی خون بندناف  را دارند، دعوت می شود با royan_cbb# این وقایع را در اینستاگرام با ما به اشتراک بگذارید و ما را از نظرات و پیشنهادات خود مطلع سازید.

موضوع های پیشنهادی : لحظه عقد قرارداد در بانک خون بندناف رویان؛ تصویر نوزاد شما؛ تصویر از لحظه ثبت نام اینترنتی و ..

پایان مطلب /

تصاویر
  • بانک خون بندناف رویان را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید
ثبت امتیاز
نظر جدید
تنها کاربران ثبت نام کرده مجاز به ارسال نظر می باشند.