Menu

اخبار

اخبار

بانک خون بندناف رویان در نمایشگاه عمان هلث حضور یافت
 

بانک خون بندناف رویان در نمایشگاه عمان هلث حضور یافت

شرکت فناوری بن یاخته های رویان در هفتمین نمایشگاه و کنفرانس بین المللی تجهیزات و خدمات پزشکی در کشور عمان (شهر مسقط) که از ۱۷ لغایت ۱۹ مهر ماه ۱۳۹۶ برگزار شد، حضور یافت.
چهارشنبه، 19 مهر 1396 | Article Rating

به گزارش روابط عمومی، شرکت فناوری بن یاخته های رویان با برپایی غرفه ای در هفتمین نمایشگاه بین المللی تجهیزات و خدمات پزشکی در کشور عمان آخرین دستاوردهای بانک خون بندناف در زمینه ذخیره سازی سلول های بنیادی خون بندناف، گردشگری سلامت و سلول درمانی را به نمایش گذاشت.

 

در این نمایشگاه مشاور وزیر بهداشت عمان طی بازدید از غرفه بانک خون رایزنی های ویژه ای برای راه اندازی دفتر نمایندگی بانک خون در مسقط را انجام داد و طرفین در خصوص فرصت های معرفی محصولات و خدمات در زمینه های پزشکی و گردشگری، شناخت فرصت های تجاری جدید و گسترش شبکه های بازرگانی مذاکره کردند.


خسروتاج رئیس سازمان توسعه تجارت ایران نیز در بازدید از غرفه بانک خون بندناف رویان حمایت های سازمان را از توسعه فعالیت های بانک خون در کشورهای همسایه اعلام کرد.
نمایشگاه و کنفرانس سلامت و پزشکی عمان رویداد بین المللی برجسته ای است که رشد و توسعه بخش مراقبت های پزشکی را هر سال برجسته تر می نماید.
پایان مطلب/
 

تصاویر
  • بانک خون بندناف رویان در نمایشگاه عمان هلث حضور یافت
ثبت امتیاز
نظر جدید
تنها کاربران ثبت نام کرده مجاز به ارسال نظر می باشند.