Menu

اخبار

اخبار

بازدید مدیر عامل شرکت فناوری بن یاخته های رویان و هیات همراه از مراکز بهداشتی و درمانی شهر کربلا و بغداد
 

بازدید مدیر عامل شرکت فناوری بن یاخته های رویان و هیات همراه از مراکز بهداشتی و درمانی شهر کربلا و بغداد

مدیرعامل بانک خون بندناف رویان به دعوت روسای بیمارستان های الکفیل و البشاره در شهر کربلا و بغداد و به منظور بررسی ظرفیت های موجود جهت همکاری های فیمابین از این مراکز بازدید کردند.
دوشنبه، 27 شهریور 1396 | Article Rating

به گزارش روابط عمومی، دکتر مرتضی ضرابی مدیرعامل شرکت فناوری بن یاخته های رویان به همراه تیمی متشکل از بخش سلول درمانی پژوهشگاه رویان و واحد توسعه محصول شرکت، از بیمارستان های الکفیل در شهر کربلا و البشاره در بغداد بازدید کردند. 
بازدید از بیمارستا البشاره که در منطقه الکراره بغداد قراردارد و زیر نظر موسسه خیره الخلانی اداره می شود، به دعوت حضرت آیه الله حیدری موسس این خیره انجام شد.

این بیمارستان یکصد تختخوابی بوده و در تخصص‌های زنان، ارولوژی، قلب و اطفال فعالیت دارد. 
براساس مذاکرات انجام شده امکان جذب بیمار جهت ارائه خدمات سلول درمانی و ناباروری در پژوهشگاه رویان و همچنین معرفی فعالیت های بانک خون بندناف با راه اندازی دفتر نمایندگی شرکت فناوری بن یاخته های رویان در بیمارستان البشاره فراهم است. 
در دیدار از بیمارستان الکفیل در شهر مقدس کربلا که با حضور مدیر این بیمارستان برگزار شد، مشخص گردید با تامین اتاق های تمیز و بخش های مجهز درمانی، ظرفیت های بسیار خوبی فراهم است و مقرر شد پیشنهادات شرکت فناوری بین یاخته های رویان در زمینه راه اندازی بخش های سلول درمانی ، بانک خون بندناف ، توسعه آزمایشگاه جنین شناسی و بخش ناباروری به مدیریت بیمارستان ارائه و راه های گسترش روابط نیز مورد بررسی قرار گیرد.

بیمارستان الکفیل در شهر مقدس کربلا و تحت نظارت عتبه مقدس حرم حضرت عباس(ع) چند سالی است که در تخصص های مختلف فعالیت می کند.
پایان مطلب/ 
 

تصاویر
  • بازدید مدیر عامل شرکت فناوری بن یاخته های رویان و هیات همراه از مراکز بهداشتی و درمانی شهر کربلا و بغداد
ثبت امتیاز
نظر جدید
تنها کاربران ثبت نام کرده مجاز به ارسال نظر می باشند.