Menu

اخبار

اخبار

شرکت فناوری بن یاخته های رویان تندیس برند برتر جهان اسلام در حوزه سلامت را دریافت کرد
 

شرکت فناوری بن یاخته های رویان تندیس برند برتر جهان اسلام در حوزه سلامت را دریافت کرد

شرکت فناوری بن یاخته های رویان، تندیس برند برتر جهان اسلام در حوزه سلامت را در کنگره بین‌المللی توسعه روابط اقتصادی در حوزه سلامت با محوریت کشورهای اسلامی دریافت کرد.
یکشنبه، 08 اسفند 1395 | Article Rating

به گزارش روابط عمومی، در " دومین کنگره بین المللی توسعه روابط اقتصادی در حوزه سلامت با محوریت کشورهای اسلامی " که از سوی فدراسیون توسعه علوم و فناوری کشورهای اسلامی برگزار می شد، تندیس برند برتر در حوزه سلامت کشورهای اسلامی به شرکت فناوری بن یاخته های رویان اهداء شد.

دومين کنگره بين المللي توسعه روابط اقتصادي در حوزه سلامت با محوريت کشورهاي اسلامي " در روزهاي 5، 6 و 7 اسفند ماه سال جاري در محل سالن همايش هاي بين المللي صدا و سيماي تهران برگزار شد. اين رويداد که با حمایت دبيرخانه توسعه علوم و فناوري کشورهاي اسلامي و با هم کاري مرکز تجارت بين الملل سازمان هم کاري هاي اسلامي(OIC-IBC) ، وزارت بهداشت ، درمان و آموزش پزشکی  و نیز هم کاری اجرایی هلدينگ بين المللي متاکو – داناک و با حضور برخي از مسئولان ارشد دولتي و خصوصي ايراني و خارجي از ساير کشورهاي اسلامي برگزار گردید، به عنوان يکي از موثرترين رويدادهاي در حال رشد ، براي ايجاد فرصت هاي همکاري در حوزه سلامت بين کشورهاي اسلامي ، فرصتي مناسب و ارزش آفرين براي بسط و توسعه ارتباطات بخش هاي دولتي و خصوصي در کشورهاي اسلامي مي باشد .

پایان مطلب/

تصاویر
  • شرکت فناوری بن یاخته های رویان تندیس برند برتر جهان اسلام در حوزه سلامت را دریافت کرد
ثبت امتیاز
نظر جدید
تنها کاربران ثبت نام کرده مجاز به ارسال نظر می باشند.