Menu

اخبار

اخبار

بازگشایی دفتر نمایندگی بانک خون بندناف رویان در اقلیم کردستان عراق
 

بازگشایی دفتر نمایندگی بانک خون بندناف رویان در اقلیم کردستان عراق

مدیرعامل شرکت فناوری بن یاخته های رویان از بازگشایی دفتر نمایندگی بانک خون بندناف رویان در اقلیم کردستان کشور عراق خبر داد.
جمعه، 22 بهمن 1395 | Article Rating

به گزارش روابط عمومی، دکتر مرتضی ضرابی مدیرعامل شرکت فناوری بن یاخته های رویان گفت: در راستای ارائه خدمات ذخیره سازی خون بندن ناف به کشورهای منطقه، جمع آوری نمونه های خون بندناف متقاضیان در اقلیم کردستان کشور عراق با همکاری آزمایشگاه فارابی اربیل از سرگرفته شد. 
وی افزود: بانک خون بندناف رویان پس از آموزش کارشناسان بومی اقلیم کردستان، وظیفه جمع آوری نمونه های خون بندناف نوزادان آن منطقه را به آزمایشگاه فارابی اربیل واگذار کرد و نمونه های جمع آوری شده پس از انتقال به ارومیه، ظرف 24 ساعت به تهران منتقل می شوند تا پس از پردازش سلولی، ذخیره سازی شوند.
دکتر ضرابی از راه اندازی اتوماسیون بین المللی برای دفاتر نمایندگی بانک خون بندناف رویان در خارج از ایران خبر داد و گفت: دفاتر نمایندگی خارج از کشور می توانند از طریق اتوماسیون بین المللی که طراحی شده است، اطلاعات آزمایش های مادر و قرارداد را به مرکز ارسال کنند.
مدیرعامل بانک خون بندناف رویان هزینه عقدقرارداد در اقلیم کردستان عراق را 1700 دلار عنوان و ابراز امیدواری کرد با بهره برداری از دفترنمایندگی بانک خون بندناف رویان، کمک های به موقع و موثرتری در راستای تامین سلامت مردم منطقه انجام شود. 
بازگشایی دفتر نمایندگی بانک خون بندناف رویان پس از بازگشت امنیت به استان کردستان عراق صورت گرفته است.
پایان مطلب/ 

تصاویر
  • بازگشایی دفتر نمایندگی بانک خون بندناف رویان در اقلیم کردستان عراق
ثبت امتیاز
نظر جدید
تنها کاربران ثبت نام کرده مجاز به ارسال نظر می باشند.