Menu

اخبار

اخبار

نمايشگاه دستاوردهاي تجاري سازي فناوري و اشتغال دانش آموختگان جهاددانشگاهي
 

نمايشگاه دستاوردهاي تجاري سازي فناوري و اشتغال دانش آموختگان جهاددانشگاهي

نمایشگاه دستاوردهای تجاری سازی فناوری و اشتغال دانش آموختگان و حوزه فرهنگی در روزهاي 1 الي 5 آبانماه سالجاري در محل نمايشگاه‌هاي سازمان برنامه و بودجه کشور برگزار شد.
چهارشنبه، 05 آبان 1395 | Article Rating
به گزارش روابط عمومی، نمايشگاه دستاوردهاي تجاري‌سازي فناوري و اشتغال دانش‌آموختگان و حوزه فرهنگي جهاددانشگاهي از 2 آبان ماه لغات 5 با شرکت 2 پارک، 21 مرکز رشد و فناوري و در بخش فرهنگي هم ايسپا، ايکنا، گردشگري، امام و انقلاب و انتشارات جهاددانشگاهي برگزار شد. 
شرکت فناوری بن یاخته های رویان نیز به عنوان یکی از مراکز تابعه جهاددانشگاهی در این نمایشگاه حضور یافت.
دکتر حميدرضا طيبي رییس جهاددانشگاهی، دکتر بهزاد قره ياضي رييس امور تحقيقات و فناوري سازمان مديريت و برنامه ريزي کشور، دکتر حميد امين اسماعيلي معاون پزوهشي و دکتر سعيد پورعلي معاون فرهنگي، دکتر محمدرضا پورعابدي رييس سازمان تجاري‌سازي و اشتغال دانش‌آموختگان جهاددانشگاهي و جمعي از مسوولان با حضور در غرفه بانک خون بندناف رویان از دستاوردهای این مرکز بازدید کردند.
لازم به ذکر است جهاد دانشگاهي داراي 12 شرکت زايشي است که 7 مورد آنها موفق به اخذ مجوز دانش بنيان شده‌اند و 450 شرکت و واحد فناور نيز در 2 پارک علم و فناوري در استانهاي کرمانشاه و البرز و 21 مرکز رشد مستقر و مورد حمايت مي‌باشند که 90 شرکت داراي تاييديه دانش بنيان مي‌باشند. 
پایان مطلب/ 

تصاویر
  • نمايشگاه دستاوردهاي تجاري سازي فناوري و اشتغال دانش آموختگان جهاددانشگاهي
ثبت امتیاز
نظر جدید
تنها کاربران ثبت نام کرده مجاز به ارسال نظر می باشند.