Menu

اخبار

اخبار

پزشک متخصص زنان و زایمان: تجهیزات و نظم بانک خون بندناف رویان بی نظیر است
 

پزشک متخصص زنان و زایمان: تجهیزات و نظم بانک خون بندناف رویان بی نظیر است

پزشک متخصص زنان و زایمان در بازدید از بانک خون بندناف رویان گفت: تجهیزات و نظم بانک خون بندناف رویان بی نظیر است و ضرورت دارد پزشکان و خانواده از این دستاورد علمی نوین کمال استفاده را ببرند.
شنبه، 06 شهریور 1395 | Article Rating
به گزارش روابط عمومی، دکتر نگین حدادی پزشک متخصص زنان و زایمان، در بازدید از بانک خون بندناف رویان گفت: با دیدن مراحل انجام کار، استاندار‌ها، وسایل حفاظتی و کنترلی و نظم موجود در بانک خون بندناف رویان، اعتقاد و اعتمادم به این مرکز بیشتر شد.
وی افزود: به بیماران و خانم‌‌های بارداری که برای ویزیت پیش من می‌آیند حتما توصیه می‌کنم از این فرصت استثنایی استفاده کنند و نسبت به ذخیره‌سازی خون بندناف فرزندشان اقدام کنند.
این پزشک متخصص با بیان اینکه همواره در هر حرفه‌ای شایعاتی در خصوص چگونگی انجام آن وجود دارد و بانک‌‌های خون بندناف نیز از این مقوله مستثنی نیستند گفت: اما با دیدن تجهیزات و نظم و کنترلی که در بانک خون بندناف رویان وجود دارد نسبت به این امر علاقه ویژه‌ای پیدا کردم و حتما به مراجعین خود برای ذخیره‌سازی خون بندناف توصیه خواهم کرد.
دکتر حدادی با تاکید براینکه، بانک خون بندناف جزء پیشرفت‌ها و دستاورد‌های جهانی است افزود: وجود چنین بانکی در ایران، بسیار مهم و کارگشا است.
این متخصص زنان و زایمان تصریح کرد: ذخیره‌سازی خون بندناف نوزادان یک کار تیمی است و باید پس از ابراز تمایل خانواده برای ذخیره‌سازی، پزشک و خونگیر تعامل کامل را با یکدیگر داشته باشند تا حداکثر خون استخراج و سلول‌‌های بنیادی بیشتری برای ذخیره‌سازی به دست آید.
پایان مطلب/
تصاویر
  • پزشک متخصص زنان و زایمان: تجهیزات و نظم بانک خون بندناف رویان بی نظیر است
ثبت امتیاز
نظر جدید
تنها کاربران ثبت نام کرده مجاز به ارسال نظر می باشند.