Menu

اخبار

اخبار

بازدید مدیران بانک خون بندناف رویان از کمپانی bio safe و بانک خون بندناف بارسلون(BST)+ عکس
 

بازدید مدیران بانک خون بندناف رویان از کمپانی bio safe و بانک خون بندناف بارسلون(BST)+ عکس

در بازدید جمعی از مدیران بانک خون بندناف رویان از کمپانی bio safe و بانک خون بندناف اسپانیا، مذاکرات دوجانبه ای برای تبادل دانش، تجربه و تامین تجهیزات صورت گرفت.
شنبه، 08 اسفند 1394 | Article Rating

به گزارش روابط عمومی بانک خون بندناف رویان، دکتر مرتضی ضرابی مدیرعامل بانک خون بندناف رویان، به همراه مدیربازرگانی و مدیر فنی شرکت،  از کمپانی  bio safe سوئیس که از پیشگامان ساخت تجهیزات فرآوری سلول های بنیادی خون بند ناف است، بازدید کردند.

در این سفر، از بخش های مختلف کمپانی از جمله بخش های کنترل کیفی، بسته بندی کیت های آزمایشگاهی و تولید مواد مصرفی بازدید و رایزنی هایی برای خرید دو دستگاه  سیپکس کاملا مجهز و پیشرفته جداسازی سلول های بنیادین خون بندناف انجام گرفت. با تامین کیت و دستگاه های مذکور، ظرفیت روزانه انجام پردازش نمونه خون بندناف به طور قابل توجهی افزایش خواهد یافت.



همچنین قرارداد تامین کیت های آزمایشگاهی و مواد مصرفی مورد نیاز بانک خون بندناف رویان با این شرکت سوئیسی منقعد شد که به تدریج از سال 95، طی سه سال به این شرکت تحویل داده خواهد شد.




دربازدید دکتر ضرابی و همراهان از بانک عمومی خون بندناف و بافت بارسلون ( Banc de Sang i Teixits ) نیز، مذاکرات مهمی با هدف تقویت و افزایش روابط و همکاری‌های دوطرفه و بین المللی صورت گرفت.



بانک خون بندناف بارسلون نزدیک به 18 هزار نمونه ذخیره سازی کرده است که این نمونه ها از 66 مرکز جمع‌آوری خون بندناف تهیه شده است.




طی 10 سال گذشته حدود 96 پیوند با استفاده از سلول های بنیادی خون بندناف ذخیره شده در این بانک صورت گرفته که 26 نمونه در اسپانیا و مابقی به کشورهای عضو اتحادیه اروپا فرستاده شده است. در این بانک علاوه بر خون بندناف، بافت بندناف و همچنین سلول های بنیادی مغز استخوان و خون محیطی هم ذخیره سازی می شود.

پایان مطلب/

 

تصاویر
  • بازدید مدیران بانک خون بندناف رویان از کمپانی bio safe و بانک خون بندناف بارسلون(BST)+ عکس
ثبت امتیاز
نظرات

دوشنبه, 10 اسفند,1394

طیبه عابدینی

بسیار عالی , موفق باشید

نظر جدید
تنها کاربران ثبت نام کرده مجاز به ارسال نظر می باشند.