Menu

اخبار

اخبار

بانک خون بندناف رویان با تمام توان برای ذخیره سازی سلول های بنیادی خون بندناف حرکت می کند
 

بانک خون بندناف رویان با تمام توان برای ذخیره سازی سلول های بنیادی خون بندناف حرکت می کند

مدیرعامل بانک خون بندناف رویان اظهار کرد: با توجه به استقبال مردم از ذخیره سازی سلول های بنیادی خون بندناف، تا کنون بیش از 60هزار نمونه در بانک خانوادگی خون بندناف رویان ذخیره سازی شده است.
شنبه، 08 اسفند 1394 | Article Rating
به گزارش روابط عمومی بانک خون بندناف رویان، دکتر مرتضی ضرابی مدیرعامل بانک خون بندناف رویان با بیان اینکه این مرکز با تمام توان مشغول ارائه خدمت به مردم ایران است افزود: در سال آتی نیز با افزایش تجهیزات آزمایشگاهی پیشرفته، آمادگی پذیرش چند برابری نمونه را خواهیم داشت. 
وی با تاکید بر اینکه، خدمات ذخیره سازی سلول های بنیادی  خون بندناف رویان مطابق با استاندارهای بین المللی است تصریح کرد: در این فرآیند خود را ملزم می دانیم استانداردهای جهانی NETCORD را کاملا رعایت کنیم که با این شرایط ضمن ذخیره سازی با بالاترین استاندارد، امکان تبادل نمونه با سایر کشورها نیز فراهم می شود.
ضرابی درباره فعالیت های بانک خون عمومی رویان نیز اظهار داشت: برای ذخیره سازی نمونه در بانک عمومی نیازمند اعتبارات دولتی هستیم که متأسفانه چند سالی است تعیین اعتبار نشده است ولیکن با اقدامات صورت گرفته از سوی وزارت بهداشت در سال 94 در زمینه گسترش پذیره نویسی اهداء کنندگان سلول های بنیادی خون محیطی و خون بندناف، امیدواریم با تامین اعتبارات موردنیاز، بانک عمومی خون بندناف نیز در کنار بانک خصوصی توسعه یابد.
پایان مطلب/
تصاویر
  • بانک خون بندناف رویان با تمام توان برای ذخیره سازی سلول های بنیادی خون بندناف حرکت می کند
ثبت امتیاز
نظرات

دوشنبه, 10 اسفند,1394

حبیب حسن زاده

سلام خدمت جناب دکتر ضرابی //اقای دکتر همسر بنده سکته مغزی کرده //چند ماهی است که سکته اسکیمیک نموده و خودش کارشناس ارشد پرستاری میباشد /که پس از سکته راست بدنش فلج گردیده و دکتر ها میگویند سلولهای مغزی اش از بین رفته اند و نیاز به سلول های بنیادی دارد//لطفا در این خصوص راهنمایی ام بفرمایید با تشکر فراوان

شنبه, 08 اسفند,1394

طیبه عابدینی

با آرزوی موفقیت روزافزون برای مدیر عامل محترم و مجموعه فعال بانک خون و دسترسی به افق های جدید همگام با NETCORD

نظر جدید
تنها کاربران ثبت نام کرده مجاز به ارسال نظر می باشند.