Menu

اخبار

اخبار

کنگره بین المللی خون؛ بیماری ها و کاربردهای بالینی آن برگزار شد
 

کنگره بین المللی خون؛ بیماری ها و کاربردهای بالینی آن برگزار شد

یکشنبه، 27 اردیبهشت 1394 | Article Rating

به گزارش روابط عمومی، کنگره بین المللی خون؛ بیماری ها و کاربردهای بالینی آن با همت دانشگاه علوم پزشکی کهگيلويه و بويراحمد 21 تا 24 اردیبهشت ماه در ياسوج برگزار شد.
در این همایش که با حضور پژوهشگران و محققان ایران و کشورهای ایتالیا، آلمان، هند، فرانسه، سریلانکا، پاکستان، عراق، استرالیا و لبنان برگزار شد، جدیدترین دستاوردهای پیرامون درمان بیماری های خونی و پیوند سلول های بنیادی خونساز مورد بحث و بررسی قرار گرفت.
دکتر سعید آبرون مدیر فنی شرکت فناوری بن یاخته های رویان که به عنوان سخنران و رییس پنل در این همایش حضور یافته بودند آخرین کاربردهای سلول های بنیادی خون بندناف در درمان بیماری های خونی را بیان فرمودند.
دکتر حسین بهاروند رئیس پژوهشکده سلول های بنیادی پژوهشگاه رویان نیز در این همایش با ارائه مطالبی درباره سلول های بنیادی و کابردهای آن و همچنین استفاده از سلول های بنیادی برای درمان بیماری های قلبی به سخنرانی پرداختند.
تحقيقات و دستاوردهای جديد مرتبط با تشخيص، درمان بيماری های خونی و کاربردهای خون و  فرآورده ها و سلولهای بنيادی، بحث و تبادل نظر درباره ناهنجاری های خونی روش های پيشگيری، مراقبت و ارتقاء شيوه  زندگی بيماران خونی،  بحث و بررسی پيرامون بيماری های شايع خونی، عوارض و نحوه برخورد با آنها از دیگر محورهای این کنگره بود.
پایان مطلب/
  
  
تصاویر
  • کنگره بین المللی خون؛ بیماری ها و کاربردهای بالینی آن برگزار شد
ثبت امتیاز
نظر جدید
تنها کاربران ثبت نام کرده مجاز به ارسال نظر می باشند.