Menu

اخبار

اخبار

بانک خون بندناف رویان در پنجمین کنگره جراحی های کم تهاجمی زنان و آندومتریوز
 

بانک خون بندناف رویان در پنجمین کنگره جراحی های کم تهاجمی زنان و آندومتریوز

پنجمین کنگره جراحی های کم تهاجمی زنان و آندومتریوز از ۲۹ آذرماه تا یکم دی ماه ۱۴۰۲ به در سالن همایش های بین المللی دانشگاه شهید بهشتی برگزار می شود.
ﺳﻪشنبه، 28 آذر 1402 | Article Rating

به گزارش روابط عمومی، آندومتریوز یک اختلال رحمی اغلب دردناک است که در این بیماری بافتی مشابه بافت داخلی رحم (آندومتر)، شروع به رشد در خارج از رحم می‌کند. به‌همین‌دلیل، ممکن است تخمدان‌ها (آندومتریوز تخمدان)، لوله‌های فالوپ و بافت پوشاننده لگن را درگیر کند. پزشکان معتقدند به ندرت بافتی شبیه به آندومتر در خارج از ناحیه‌ای که اندام‌های لگن در آن قرار دارند، پیدا می‌شود.

به همت پژوهشگاه فناوری های نوین علوم زیستی جهاد دانشگاهی - ابن سینا قرار است "پنجمین کنگره جراحی های کم تهاجمی زنان و آندومتریوز" از ۲۹ آذرماه جاری تا یکم دیماه ۱۴۰۲ در سالن همایش های بین المللی دانشگاه شهید بهشتی برگزار شود.

دکتر خدیجه شادجو فلوشیپ لاپاراسکوپی‌ پیشرفته، دبیر علمی کنگره و مدیر کلینیک آندومتریوز ابن‌سینا، صفورا سلیمانی‌فخر معاون آموزشی پژوهشگاه ابن‌سینا و دبیر اجرایی کنگره و دکتر علی صادقی تبار مدیر مرکز درمان ناباروری ابن سینا از عوامل برگزاری این کنگره سه روزه هستند.

وی از پروفسور معمر از امارات، پروفسور آنجلااگوئیلار از فیلیپین، پروفسور پیترو سانتولی از فرانسه، پروفسور الکساندر پوپوف از روسیه، پروفسور سانان یاکر از سریلانکا، پروفسور جسیکا پاپیلون اسمیت و پروفسور توگاس تولاندی از کانادا، پروفسور فرهاد نزهت و پرفسور گابی موعاد از آمریکا، دکتر عادل شروین، دکتر هومن سلیمانی مجد و دکتر شاهین خزعلی از انگلیس به عنوان جراحان بنام دنیا نام برد که قرار است در این کنگره به صورت وبیناری شرکت و سخنرانی کنند.

حضور بانک خون بندناف رویان در نمایشگاه جانبی کنگره

بانک خون بندناف رویان با حضور در نمایشگاه جانبی پنجمین کنگره جراحی های کم تهاجمی زنان و آندومتریوز در سالن یاس غرفه C6 میزبان بازدیدکنندگان از این نمایشگاه است.

کارشناسان بانک خون بندناف رویان در این نمایشگاه آخرین دستاوردهای ذخیره سازی سلول های بنیادی خون بندناف را به بازدیدکنندگان و شرکت کنندگان در کنگره ارائه خواهند کرد.

خدمات و محصولات بانک خون بندناف رویان در حال حاضر شامل ذخیره سازی سلول های بنیادی خون بندناف، ذخیره سازی سلول های بنیادی خون محیطی، بانک سلول های بنیادی مزانشیمی مشتق از بافت بندناف، پانسمان بیولوژیک، آزمایشگاه فلوسیتومتری، سرم خون بندناف انسانی، ذخیره سازی بافت بندناف و ذخیره سازی سلول های بنیادی  پالپ دندان است.

 

تصاویر
  • بانک خون بندناف رویان در پنجمین کنگره جراحی های کم تهاجمی زنان و آندومتریوز
ثبت امتیاز
نظر جدید
تنها کاربران ثبت نام کرده مجاز به ارسال نظر می باشند.