Menu

اخبار

اخبار

نماینده مردم ارومیه: بانک خون بندناف رویان برای استان بسیار ضروری است
 

نماینده مردم ارومیه: بانک خون بندناف رویان برای استان بسیار ضروری است

نماینده مردم ارومیه در بازدید از دفتر نمایندگی بانک خون بندناف رویان در این استان گفت: فعالیت های این مرکز بسیار ضروری و برای پیشبرد اهداف بانک خون بندناف آماده همکاری همه جانبه هستیم.
ﺳﻪشنبه، 18 آبان 1395 | Article Rating

دکتر سیدهادی بهادری نماینده مردم ارومیه و نایب رییس کمسیون عمران مجلس شورای اسلامی در جلسه ای با مسئول دفتر نمایندگی ، مسئول فنی بانک خون بندناف رویان در ارومیه و همچنین مدیرتوسعه و تعالی شرکت فناوری بن یاخته های رویان اظهار داشت: دفتر نمایندگی بانک خون بندناف رویان در این استان بسیار حائز اهمیت است و برای اطلاع رسانی و توسعه فعالیت های این مرکز آمادگی داریم  ظرفیت های موجود برای آگاهی رسانی عمومی را در اختیار شان قراردهیم. 

نماینده منتخب مردم ارومیه در مجلس شورای اسلامی در این دیدار ضمن بازدید از آخرین وضعیت فضای فیزیکی دفتر نمایندگی بانک خون بندناف رویان، نقاط قوت وضعف موجود بر سرراه ارائه خدمات  را باحضور مسئولان بانک خون بندناف رویان  مورد بحث و بررسی قرار دادند.

وی ضمن تشکر از تلاش شبانه روزی کلیه پرسنل شاغل در این دفتر نمایندگی، ابراز امیدواری کرد که مردم آذربایجان غربی از فرصت ایجاد شده کمال استفاده را ببرند و برای آینده فرزندان خود نسبت به ذخیره سازی این سلول ها اقدام کنند.

پایان مطلب/


تصاویر
  • نماینده مردم ارومیه: بانک خون بندناف رویان برای استان بسیار ضروری است
ثبت امتیاز
نظر جدید
تنها کاربران ثبت نام کرده مجاز به ارسال نظر می باشند.