Menu

اخبار

اخبار

جلسه هم اندیشی مدیرعامل شرکت فناوری بن یاخته های رویان با ریاست و پزشکان بیمارستان ولیعصر مشکین شهر 
 

جلسه هم اندیشی مدیرعامل شرکت فناوری بن یاخته های رویان با ریاست و پزشکان بیمارستان ولیعصر مشکین شهر 

بیمارستان ولیعصرمشکین شهر اردبیل تنها بیمارستان این شهر با جمعیت حدود 160 هزار نفر است که با همت ریاست و پزشکان پرتلاش آن در حال حاضر پاسخگوی نیازهای بهداشتی - درمانی مردم این شهر است.
شنبه، 04 آذر 1396 | Article Rating

به گزارش روابط عمومی، جلسه هم اندیشی مدیرعامل شرکت فناوری بن یاخته های رویان با ریاست و پزشکان بیمارستان ولیعصر مشکین شهر به همت دفتر نمایندگی بانک خون بندناف استان اردبیل و همکاری دکتر پاکدل ریاست بیمارستان ولیعصر مشکین شهر برگزار شد. 
در این جلسه که پزشکان و مسئولین بخش های مختلف بیمارستان نیز حضور داشتند پس از خوش آمدگویی ریاست بیمارستان، دکتر ضرابی مدیرعامل شرکت فناوری بن یاخته های رویان ضمن تشکر از مسولین بیمارستان برای ایجاد چنین فرصتی گفت: این اولین جلسه ای است که ما در سطح کشور در بیمارستان های خارج از استان برای هم اندیشی با پزشکان داریم و این نشان دهنده علاقه مندی متخصصین و پزشکان بیمارستان برای توسعه ارائه خدمات بانک خون بندناف در این شهر است. 
وی در ادامه بعد از طرح مباحث علمی در خصوص سلول های بنیادی و ذخیره سازی خون بندناف، آخرین یافته های علمی در این زمینه و نحوه ارائه خدمات به خانواده ها را تشریح کرد. 
دکتر ضرابی تاکید کرد، ضروریست خانواده هایی که فرزند بیمار مبتلا به بدخیمی های خونی دارند و مادر در آستانه باراری مجدد است نسبت به این موضوع آگاهی داشته باشند که حتما نمونه خون بندناف فرزندی که متولد می شود ذخیره سازی شود، چرا که در صورت تطابق ژنتیکی می توان از فرصت پیوند سلول های بنیادی خون بندناف برایدرمان فرزند بیمار خود استفاده کنند. 
در این جلسه مقرر شد همکاری متقابل برای اطلاع رسانی وآگاهی بخشی به خانواده ها در خصوص نحوه استفاده از خدمات بانک خون بندناف در بیمارستان ولیعصر صورت گیرد.
پایان مطلب/ 
 

تصاویر
  • جلسه هم اندیشی مدیرعامل شرکت فناوری بن یاخته های رویان با ریاست و پزشکان بیمارستان ولیعصر مشکین شهر 
ثبت امتیاز
نظر جدید
تنها کاربران ثبت نام کرده مجاز به ارسال نظر می باشند.