Menu

اخبار

اخبار

بازدید اساتید دانشگاه پوترای مالزی از بانک خون بند ناف رویان
 

بازدید اساتید دانشگاه پوترای مالزی از بانک خون بند ناف رویان

با هماهنگی سازمان تجاری‌سازی فناوری و اشتغال دانش‌اموختگان (ستفا)، به عنوان هاب منطقه‌ای دانشگاه پوترا (UPM) مالزی، اساتید این دانشگاه از بانک خون بندناف رویان بازدید کردند و به گفتگو و رایزنی پرداختند
چهارشنبه، 21 تیر 1396 | Article Rating

به گزارش روابط عمومی ، دراین نشست دکتر ضرابی مدیر عامل و دکتر سعید آبرون مدیر فنی شرکت فناوری بن یاخته های به تشریح فعالیت ها و دستاوردهای این مرکز پرداختند.
مهندس اشکان مزدگیر  مدیر توسعه محصولات و خدمات شرکت فناوری بن یاخته های رویان نیز در این دیدار به تبیین وضعیت توریسم پزشکی در کشور با تمرکز بر ارائه خدمات ناباروری در پژوهشگاه رویان پرداخت. 
مزدگیر با  اشاره به اختلاف قیمت ارائه خدمات پزشکی در ایران با دیگر کشورها، قیمت خدمات درمانی ناباروی ارایه شده در ایران را یک چهارم  قیمت ارائه این خدمات در کشور مالزی بیان نمود و گفت: این فرصتی  است تا بیماران برای درمان بیماری های ناباروری به ایران مراجعه کنند.

اساتید دانشگاه پوترای مالزی نیز تاکید و موافقت خود را برای استفاده از خدمات درمان ناباروری در پژوهشگاه رویان اعلام داشتند.
 این گروه مالزیایی همچنین  بر برقراری ارتباط با مرکز رویان و بخش های خدمات درمانی برای معرفی و بازاریابی خدمات گردشگری سلامت شرکت فناوری بن یاخته های رویان در زمینه ناباروری تاکید و خواستار تاسیس بانک خون بندناف در مالزی از سوی این مرکز  شدند.
طرفین در مورد زمینه های همکاری مذاکره کردند و توافق کردند که با ادمه مذاکرات بتوانند افق های همکاری را مشخص کنند . 
پایان مطلب/

تصاویر
  • بازدید اساتید دانشگاه پوترای مالزی از بانک خون بند ناف رویان
ثبت امتیاز
نظر جدید
تنها کاربران ثبت نام کرده مجاز به ارسال نظر می باشند.