Menu

اخبار

اخبار

اصفهان سمپوزیوم سلول های بنیادی، کاربرد، پتانسیل و چشم اندازها برگزار می کند
 

اصفهان سمپوزیوم سلول های بنیادی، کاربرد، پتانسیل و چشم اندازها برگزار می کند

یکشنبه، 07 اردیبهشت 1393 | Article Rating
سمپوزیوم سلول های بنیادی، کاربرد، پتانسیل و چشم اندازها هشتم خردادماه سال جاری به همت پژوهشکده بیوتکنولوژی رویان و بانک خون بندناف رویان در دانشگاه خوراسگان اصفهان برگزار می شود.

به گزارش روابط عمومی بانک خون بندناف رویان، نقش سلول درمانی در درمان ناباروری، نقش سلول درمانی در درمان سرطان اطفال و روش های نوین درمان سرطان با سلول درمانی ازجمله محورهای مورد بحث در این سمپوزیوم است. 

 
کاربرد سلول های بنیادی در ارتوپدی، پیوند سلول های بنیادی، خون بند ناف و مهندسی بافت و پوست مصنوعی در این سمپوزیوم یک روزه نیز به بحث و تبادل نظر بین کارشناسان این حوزه گذاشته می شود. 
 
متخصصان زنان و زایمان، بیماری های کودکان، بیماری های پوست، دارندگان مدارک دکترای خون شناسی آزمایشگاهی و بانک خون (هماتولوژی)، دکترای علوم آزمایشگاهی، کارشناسی و کارشناسی ارشد و دکترای مامایی، دکترای داروسازی بالینی، کارشناسی و کارشناسی ارشد و دکترای پرستاری، پزشکان عمومی و ارتوپدها ازجمله شرکت کنندگان این سمپوزیوم هستند. 
 
شرکت در این سمپوزیوم برای متخصصان زنان و زایمان، بیماری های کودکان، بیماری های پوست، پزشکان عمومی و دارندگان مدارک دکترای خون شناسی آزمایشگاهی و بانک خون (هماتولوژی)، دکترای علوم آزمایشگاهی، کارشناسی و کارشناسی ارشد و دکترای مامایی 5.5 امتیاز بازآموزی دارد. 
 
همچنین ارتوپدها و دارندگان مدارک دکترای داروسازی بالینی، کارشناسی و کارشناسی ارشد و دکترای پرستاری در صورت شرکت در این سمپوزیوم 4 امتیاز بازآموزی کسب می کنند.

علاقه مندان می توانند جهت ثبت نام به آدرس اینتزنتی پژوهشگاه رویان و یا از طریق سامانه جامع آموزش مداوم http://rctc.ircme.ir اقدام به ثبت نام نمایند.

 

پایان مطلب/
تصاویر
  • اصفهان سمپوزیوم سلول های بنیادی، کاربرد، پتانسیل و چشم اندازها برگزار می کند
ثبت امتیاز
نظر جدید
تنها کاربران ثبت نام کرده مجاز به ارسال نظر می باشند.