Menu

اخبار

اخبار

مراسم گردهم‌آیی و جشن پایان سال ۱۳۹۷ شرکت فناوری بن‌یاخته‌های رویان برگزار شد
 

مراسم گردهم‌آیی و جشن پایان سال ۱۳۹۷ شرکت فناوری بن‌یاخته‌های رویان برگزار شد

دکتر ضرابی در این گردهم‌آیی به تشریح فعالیت‌ها و دستاوردهای شرکت در سال ۹۷ پرداختند و از تلاش و همکاری کلیه کارکنان در پیشبرد اهداف و برنامه‌های شرکت فناوری بن‌یاخته‌های رویان قدردانی کردند.
یکشنبه، 26 اسفند 1397 | Article Rating

     مراسم گردهم‌آیی و جشن شرکت فناوری بن‌یاخته‌های رویان در ساعت 14 روز شنبه 25 اسفندماه 1397 برگزار شد. این مراسم با حضور مدیرعامل محترم جناب آقای دکتر ضرابی، مدیران و کارکنان واحدهای مختلف و در سالن اجتماعات ساختمان اصلی شرکت واقع در خیابان بنی‌هاشم برگزار شد.

   دکتر ضرابی در این گردهم‌آیی به تشریح فعالیت‌ها و دستاوردهای شرکت در سال ۹۷ پرداختند و از تلاش و همکاری کلیه کارکنان در پیشبرد اهداف و برنامه‌های شرکت فناوری بن‌یاخته‌های رویان قدردانی کردند. ایشان با اشاره به نقاط قوت و ضعف فعالیت‌های یکساله و  تشریح نظرات کارشناسی جمع‌آوری شده از همکاران و کارشناسان شرکت، در جهت اصلاح کاستی‌ها، توسعه فعالیت‌ها و ارتقای محصولات و خدمات شرکت راهکارهایی را مطرح نمودند.

      دکتر ضرابی گذر از سال پر تلاطم 1397 را برای شرکت موفقیت آمیز دانستند و اعلام کردند که این شرکت در سال ۹۷ در زمینه ذخیره-سازی سلول‌های بنیادی خون بندناف با وجود مشکلات بسیار در زمینه تأمین مواد اولیه به دلیل تحریم‌ها، توانست بی‌وقفه به ارائه خدمات بپردازد.

     همچنین شرکت فناوری بن‌یاخته‌های رویان در راستای توسعه محصولات و خدمات خود موفق شد محصول سلولی جدیدی را که  از سلول‌های مزانشیم بندناف (وارتون ژلی) تولید نموده‌است، با نام وارتوسل وارد بازار نماید. دکتر ضرابی آغاز و توسعه ارائه خدمات آزمایشگاهی به آزمایشگاه‌ها و دیگر مراکز در زمینه آزمایشات Flowcytometry, HLA, HLA-Antibody را از دیگر موفقیت‌های شرکت فناوری بن‌یاخته‌های رویان ذکر کرده و تأکید داشتند توان شرکت در ارائه این خدمات با توجه به پیشگیری از خروج ارز و ایجاد خودکفایی در کشور از اهمیت بسزایی برخوردار است.

    دکتر ضرابی با اشاره به پیوندهای انجام شده از سلول‌های بنیادی خون بندناف، مزانشیم بندناف، خون محیطی و مغز استخوان و اجرای بزرگترین طرح درمان فلج مغزی و اقدامات انجام‌شده برای درمان اوتیسم، مهمترین و بزرگترین  دستاورد شرکت را امیدبخشی به خانواده‌هایی دانستند که بیماران آنها دچار بیماری‌های صعب‌العلاج هستند.

تصاویر
  • مراسم گردهم‌آیی و جشن پایان سال ۱۳۹۷ شرکت فناوری بن‌یاخته‌های رویان برگزار شد
  • مراسم گردهم‌آیی و جشن پایان سال ۱۳۹۷ شرکت فناوری بن‌یاخته‌های رویان برگزار شد
  • مراسم گردهم‌آیی و جشن پایان سال ۱۳۹۷ شرکت فناوری بن‌یاخته‌های رویان برگزار شد
ثبت امتیاز
نظر جدید
تنها کاربران ثبت نام کرده مجاز به ارسال نظر می باشند.