Menu

اخبار

اخبار

بازدید پروفسور میلر از شرکت فناوری بن یاخته های رویان
 

بازدید پروفسور میلر از شرکت فناوری بن یاخته های رویان

شرکت فناوری بن‌یاخته‌های رویان میزبان پروفسور جیمز میلر، مدیر عامل گروه توسعه بین المللی آکسفورد در محل شرکت بود.
یکشنبه، 07 بهمن 1397 | Article Rating

به گزارش روابط عمومی، مدیر عامل گروه توسعه بین المللی آکسفورد با حضور درشرکت فناوری بن یاخته‌های رویان، از امکانات و آزمایشگاه‌ها بازدید کرد. 
دکتر مرتضی ضرابی مدیر عامل شرکت فناوری بن یاخته‌های رویان در این جلسه، ضمن خیر مقدم به پروفسور میلر و هیأت همراه، تاریخچه تاسیس شرکت و دستاوردهایی که تا کنون کسب کرده را تشریح کرد.
دکتر ضرابی بیان داشت:  شرکت فناوری بن یاخته‌های رویان آمادگی کامل جهت راه‌اندازی بانک خون بند‌ناف و انتقال تکنولوژی این حوزه از فعالیت علمی را به تمام کشورهای همسایه و همچنین تمام نقاط دنیا داشته و از هرگونه پیشنهاد همکاری علمی-تحقیقاتی در حوزه خون بند ناف استقبال می کند.

پروفسور میلر با طرح سؤال‌هایی که نشان از تعجب ایشان از کسب این دستاوردها بود، با اشتیاق بیشتری روند فعالیت‌های شرکت را جویا شد. 
طی این نشست، طرفین توافق کردند  زمینه‌های مختلف همکاری علمی-تحقیقاتی و تبادل دانش و دستاوردها را بررسی و راه‌کارهای ارتباطات دوجانبه را محقق سازند. همچنین مقرر شد، طرفین ضمن آماده سازی زمینه‌های اطلاعاتی مورد نیاز برای اجرای پروژه‌های مشترک، نسبت به مراحل اجرایی سازی برخی از طرح‌های مشترک نیز اقدامات لازم را اجرا و بسترهای مناسب را فراهم کنند.

پس از این جلسه ، پروفسور میلر از بخش‌های مختلف شرکت فناوری بن یاخته‌های رویان بازدیدکرد و از نزدیک با نوع کار و فعالیت بخش‌های مختلف آشنا شد.

پایان مطلب/
 

تصاویر
  • بازدید پروفسور میلر از شرکت فناوری بن یاخته های رویان
ثبت امتیاز
نظر جدید
تنها کاربران ثبت نام کرده مجاز به ارسال نظر می باشند.