Menu

اخبار

اخبار

تفاهم نامه همکاری بانک خون بندناف رویان و بیمارستان بهمن به امضا رسید
 

تفاهم نامه همکاری بانک خون بندناف رویان و بیمارستان بهمن به امضا رسید

شرکت فناوری بن یاخته های رویان در راستای ارتقاء و گسترش همکاری با بیمارستان تخصصی و فوق تخصصی بهمن، تفاهم نامه همکاری با این بیمارستان امضا کرد.
یکشنبه، 03 دی 1396 | Article Rating

به گزارش روابط عمومی، براساس این تفاهم نامه که به امضای دکتر مرتضی ضرابی مدیرعامل بانک خون بندناف رویان و دکتر محسن محور مدیر عامل و رییس بیمارستان فوق تخصصی بهمن رسید، خدمات ذخیره سازی سلول های بنیادی خون بندناف، در این بیمارستان در دسترس خانواده های متقاضی قرار می‌گیرد.
براساس این تفاهم نامه، کارشناس بانک خون بندناف رویان به صورت مستمر در محل بیمارستان بهمن حضور خواهد داشت و ضمن ارائه اطلاعات و پاسخگویی به مراجعین در زمینه خدمات جمع آوری و ذخیره سازی خون بندناف، نمونه گیری از مادر قبل از تولد نوزاد جهت انجام آزمایش های تشخیص طبی ضروری و استاندارد را انجام خواهد داد و استخراج خون از بندناف نوزاد در لحظه تولد، توسط کاشناس مستقر در محل، انجام می شود. 
همچنین، اجرای برنامه های آگاهی بخشی و آموزشی با حضور کارشناسان و متخصصین بانک خون بندناف رویان در محل بیمارستان و اماکن آموزشی که مادران باردار و زوج های جوان حضور دارند از دیگر برنامه های مشترک دو مرکز خواهد بود.




 

لازم به ذکر است، براساس این تفاهم نامه ارائه تسهیلات مالی برای کارکنان و متخصصین بیمارستان بهمن به منظور ذخیره سازی سلول های بنیادی خون بندناف فرزندانشان فراهم شده است. 

 


 

پایان مطلب/

تصاویر
  • تفاهم نامه همکاری بانک خون بندناف رویان و بیمارستان بهمن به امضا رسید
ثبت امتیاز
نظر جدید
تنها کاربران ثبت نام کرده مجاز به ارسال نظر می باشند.