Menu

اخبار

اخبار

استاندار قم : ثمره تلاش های مداوم در جهاددانشگاهی کمک به درمان بیماران است
 

استاندار قم : ثمره تلاش های مداوم در جهاددانشگاهی کمک به درمان بیماران است

استاندار قم در جمع مدیران بانک خون بندناف رویانگفت: ثمرات تلاش های همه جانبه متخصصین در حوزه های درمانی و پزشکی در جهاددانشگاهی و بدست آوردن نمونه های بومی فناوری های علمی، نشانه مسیر صحیح پیشرفت در این مراکز است.
یکشنبه، 30 مهر 1396 | Article Rating

به گزارش روابط عمومی، سید مهدی صادقی استاندار قم در ششمین همایش نمایندگی های بانک خون بند ناف رویان که در قم برگزار شد، با اشاره به اقدامات علمی و عملی مناسبی که در مراکز پژوهشی جهاد دانشگاهی در کشور صورت می گیرد، اظهار کرد: تلاشگران مرکز پژوهشی رویان دستاوردهای در خور توجهی در زمینه های علمی کسب کرده اند.
وی با تقدیر از محققیق و پژوهشگران مراکز علمی و تحقیقاتی جهاد دانشگاهی کشور از جمله مرکز رویان، افزود: ثمرات تلاش های همه جانبه متخصصین در حوزه های درمانی و پزشکی در این مراکز و بدست آوردن نمونه های بومی فناوری های علمی، نشانه مسیر صحیح پیشرفت در جهاد دانشگاهی است.
استاندار قم با تبیین زحمات و مجاهدت های تلاشگرانی عرصه علمی کشور، اضافه کرد: در جهاد دانشگاهی شعار «ما می توانیم» همواره سرلوحه کار بوده است و امروزه شاهد کسب دستاوردهایی مهم در موضوعات علمی از جمله سلول های بنیادی در کشور هستیم.


وی کار محققین و پژوهشگران در مراکز تحقیقاتی درمانی را احیاگری عنوان و خاطر نشان کرد: ثمره تلاش های مداوم در این مراکز کمک به درمان بیماران و خانواده هایی است که با بیماری های خاص درگیر می شوند.
لازم به ذکر است در پایان این همایش از نمایندگی های برتر بانک خون بند ناف رویان در سراسر کشور تقدیر بعمل آمد.
پایان مطلب/
 

تصاویر
  • استاندار قم : ثمره تلاش های مداوم در جهاددانشگاهی کمک به درمان بیماران است
ثبت امتیاز
نظر جدید
تنها کاربران ثبت نام کرده مجاز به ارسال نظر می باشند.