Menu

اخبار

اخبار

گردهمایی سراسری مدیران دفاتر نمایندگی بانک خون بندناف رویان در قم برگزار شد
 

گردهمایی سراسری مدیران دفاتر نمایندگی بانک خون بندناف رویان در قم برگزار شد

شهر مقدس قم روز پنج شنبه میزبان مسئولان و مدیران نمایندگی‌های شرکت فناوری بن یاخته‌های رویان از استان‌های مختلف کشور بود.
یکشنبه، 30 مهر 1396 | Article Rating

به گزارش روابط عمومی، گردهمایی سراسری مدیران و مسئولان دفاتر نمایندگی بانک خون بندناف رویان با حضور مدیران 28 دفتر نمایندگی شرکت فناوری بن یاخته های رویان در سراسر کشور برگزار شد. 
در این گردهمایی مدیر عامل شرکت فناوری بن یاخته های رویان گفت: سال گذشته مجموعا ۱۲ هزار نمونه ذخیره سازی شد که پیش بینی می‌شود امسال رشدی ۲۰ درصدی داشته باشیم و بتوانیم ۱۵ هزار نمونه ذخیره سازی کنیم.
ضرابی  در ادامه گفت: علاوه بر بحث ذخیره سازی سلول‌های بنیادی در بانک‌های عمومی و خصوصی بانک خون بند ناف رویان توانستیم با استفاده از این نمونه‌ها ۲۰ پیوند برای بیماران مبتلا به بیماری‌های خونی انجام دهیم که موفقیت این پیوند‌ها بیش از ۷۵ درصد بوده است.
مدیر عامل بانک سلول‌های بنیادی خون بند ناف رویان با اشاره به اینکه ذخیره سازی سلول‌های بنیادی در کشور کاملا بومی است، گفت: در حال حاضر تفاهم نامه‌هایی با کشور‌های عمان، عراق، آذربایجان، تاجیکستان امضا شده تا بتوانیم این خدمات را در این کشور‌ها هم ارائه کنیم.
ضرابی با اشاره به اینکه بانک سلول‌های بنیادی خون بند ناف رویان در حال حاضر در قم هیچ نمایندگی ندارد، گفت: خانواده‌های قمی میتوانند از طریق سایت بانک خون بندفات رویان ثبت نام کنند تا اقدامات لازم در خصوص ذخیره سازی سلول‌های بنبادی برای آن‌ها انجام شود.
وی در ادامه هدف از برگزاری این نشست ارزیابی عملکرد دفاتر نمایندگی بانک سلول‌های بنیادی خون بند ناف، ابلاغ آخرین دستورالعمل‌ها و آخرین استاندار‌ها در زمینه ذخیره سازی سلول‌های بنیادی و ارائه آخرین دستاورد‌ها در این زمینه عنوان کرد.
در این همایش مسئولان دفاتر نمایندگی برخی استان ها به تشریح فعالیت های یک ساله خود پرداختند و راهکارهای مناسبی برای اطلاع رسانی بهتر به عموم مردم برای آشنایی با اهمیت ذخیره سازی سلول های بنیادی معرفی شد. 
در پایان این مراسم از دفاتر نمایندگی برتر، کارشناسان خونگیر برتر، رابطین  برتر و همچنین برترین دفاتر نمایندگی در افزایش تعداد نمونه تقدیر شد.
پایان مطلب/
 

تصاویر
  • گردهمایی سراسری مدیران دفاتر نمایندگی بانک خون بندناف رویان در قم برگزار شد
ثبت امتیاز
نظر جدید
تنها کاربران ثبت نام کرده مجاز به ارسال نظر می باشند.