Menu

اخبار

اخبار

رویداد کارآفرینی رویان تک
 

رویداد کارآفرینی رویان تک

شرکت فناوری بن یاخته های رویان در نظر دارد رویداد یک روزه ای را با عنوان "رویان تک" با هدف آموزش مهارتهای اساسی برای شکل دادن پایه های یک کسب و کار موفق بر اساس ایده های نوآورانه به صورت کارگاهی برگزار کند.
شنبه، 25 شهریور 1396 | Article Rating

به گزارش روابط عمومی، امروزه نقش کارآفرینی در حوزه سلامت به معنای کاربرد ایده های نوین در گسترش خدمات و تولید محصولات زیستی در سازمان های پیشرو، ارزشی روز افزون یافته است. 
در نظام آموزشی کشور متاسفانه مهارت تبدیل ایده به ثروت و ورود به بازار، آموزش داده نمی شود و همین امر موجب شده تا  ایده های خوب و جذاب نتوانند به درستی مسیر ورود به بازار را طی کنند .
 شرکت فناوری بن یاخته های رویان با توجه به تجربه موفق خود در به کارگیری ایده های نو در زمینه صنعت زیست فناوری و ذخیره سازی خون بند ناف، در نظر دارد با برگزاری رویداد یک روزه با عنوان "رویان تک" مهارتهای اساسی برای شکل دادن پایه های یک کسب و کار موفق بر اساس ایده های نوآورانه را به صورت کارگاهی آموزش دهد. در طی مراحل این رویداد، شرکت کنندگان ضمن آشنایی با مفاهیم و اصول کسب وکار و تمرین عملی بر مبنای ایدهی نوآورانه و فناورانه خود با محور تولید محصولات زیستی از بافتهای خارج جنینی، که عمدتا به صورت زباله زیستی بدون استفاده دفع می شوند، در یک محیط رقابتی به آماده سازی طرح خود جهت ارائه به نهادها و اشخاص سرمایه گذار اقدام خواهند کرد.. طرح های شرکت کنندگان بطور جداگانه مورد داوری و ارزیابی قرار گرفته و برگزیدگان مورد تقدیر قرار خواهند گرفت.

علاقهمندان برای ثبت نام و کسب اطلاعات بیشتر  با شماره  27635717-021 تماس و یا به پایگاه اطلاع رسانی www.royantech.ir مراجعه فرمایند.

پایان مطلب/

تصاویر
  • رویداد کارآفرینی رویان تک
ثبت امتیاز
نظر جدید
تنها کاربران ثبت نام کرده مجاز به ارسال نظر می باشند.