Menu

اخبار

اخبار

نشان " تعهد به کیفیت" سازمان استاندارد به بانک خون بندناف رویان اهدا شد
 

نشان " تعهد به کیفیت" سازمان استاندارد به بانک خون بندناف رویان اهدا شد

شرکت فناوری بن یاخته های رویان در سومین همایش بین المللی کیفیت بارویکرد رونمایی از محصولات درجه یک بنگاه های اقتصادی بعنوان برگزیده کیفیت انتخاب شد.
شنبه، 17 تیر 1396 | Article Rating

به گزارش روابط عمومی، شرکت فناوری بن یاخته های رویان موفق به کسب نشان "تعهد به کیفیت" در سومین همایش بین المللی کیفیت با رویکرد رونمایی ازمحصولات درجه یک در بخش ارائه خدمات با کیفیت و درجه یک به مشتریان از سوی سازمان ملی استاندار شد.
بانک خون بندناف رویان در این همایش به دلیل ارائه خدمات با کیفیت و درجه یک به مشتریان در بخش ذخیره سازی سلول های بنیادی خون بندناف و توریسم درمانی موفق به کسب تندیس شد.
سومین کنفرانس بین‌المللی کیفیت با هدف بررسی و تبیین شاخصه های کیفیت در توسعه و ارتقای سطح کالاها و توانمندی امور تولیدی، خدماتی و صنایع کشور در جهت رقابت پذیری و ارزش نهادن به نیاز مخاطبان برگزار شد.

این همایش با حضور دکتر محمود نوابی معاون وزیر صنعت و رییس سازمان حمایت از حقوق مصرف‌کننده، دکتر سیدحمید کلانتری معاون امور تعاون وزارت تعاون، کار و امور اجتماعی، دکتر علی محمدی مدیرعامل سازمان مدیریت صنعتی، مهندس حمیدرضا فولادگر رییس کمیسیون اصل ۴۴ مجلس شورای اسلامی، دکتر رویا طباطبایی یزدی رییس سازمان ملی بهروه وری، مهندس حمیدرضا مس فروش رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان تهران، دکترجهانبخش سنجابی معاون ارزیابی کیفیت سازمان ملی استاندارد و جمعی از مدیران ارشد صنعت کشور در مرکز همایش‌های بین المللی صدا و سیما برگزار شد.
پایان مطلب/

تصاویر
  • نشان " تعهد به کیفیت" سازمان استاندارد به بانک خون بندناف رویان اهدا شد
ثبت امتیاز
نظر جدید
تنها کاربران ثبت نام کرده مجاز به ارسال نظر می باشند.