Menu

اخبار

اخبار

پذیرش  2 پوستر  بانک خون بندناف رویان در کنگره ایمونوهیستوژنتیک 2016 اروپا
 

پذیرش 2 پوستر بانک خون بندناف رویان در کنگره ایمونوهیستوژنتیک 2016 اروپا

2 مقاله از شرکت فناوری بن یاخته های رویان در سی امین کنگره سازگاری بافتی و ایمونوهیستوژنتیک اروپا2016 پذیرفته و ارائه شد.
یکشنبه، 09 خرداد 1395 | Article Rating

به گزارش روابط عمومی، در سی امین کنگره سازگاری بافتی و ایمونوهیستوژنتیک اروپا2016  که در یونان برگزار شد، نزدیک به 1000 نفر از سراسر جهان حضور یافتند. این کنگره جزء پر شرکت کننده‌ترین کنگره‌ها با بیشترین تعداد مقالات و آثار بوده که از اساتید برجسته ایمونولوژی، پاتولوژی و هماتولوژی از سرتاسر دنیا حضور داشته‌اند.

خلاصه مقالات بانک خون بندناف رویان که به صورت پوستر ارائه شد :

 HLA-B*67

این آلل در کل دنیا به غیر از کشورهای خاوردور ناشایع است. در این مطالعه برای اولین بار نشان داده شد که HLA-B*67 در جمعیت ایرانی هم بیان می شود.

 

HLA-A*30

تا به امروز شایع ترین ساب تایپ آلل A*30 درمیان جمعیت ایرانی A*30:01 و پس از آن A*30:02 د رنظر گرفته می شد. در صورتیکه در این مطالعه برای اولین بار بر روی جمعیت ایرانی ضورت گرفت نشان داده شده که آلل A*30:04 به عنوان دومین ساب تایپ شایع الل A*30 در ایران می باشد. نکته مهم در این است که این ساب تایپ در میان جمعیت کشورهای دیگر به عنوان آلل گزارش نشده است.

 

در کل بررسی آلل های مختلف در میان جمعیت های مختلف، کمک شایانی به کارهای تحقیقاتی آزمایشگاهی و مطالعات جمعیت شناسی خواهد کرد.


پوسترهای ارائه شده در قسمت فایل های پیوست قابل مشاهده است.

پایان مطلب/

 

 

تصاویر
  • پذیرش  2 پوستر  بانک خون بندناف رویان در کنگره ایمونوهیستوژنتیک 2016 اروپا
ثبت امتیاز
فایل های پیوست
نظر جدید
تنها کاربران ثبت نام کرده مجاز به ارسال نظر می باشند.